Ana Sayfa

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

  • Nasıl üye olabilirim?

    Allday.com.tr’nin ana sayfasında sağ üst köşede bulunan “ÜYE OL” linkine tıklayıp üyelik formunu doldurarak veya müşteri hizmetlerini arayarak hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

  • Neden üye olmalıyım?

    Allday.com.tr üyesi iseniz;

    ·         Siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olursunuz.

    ·         Favorilere ürün ekleyebilirsiniz.

    ·         Stoklarımızdaki güncellemeden sonra e-posta yoluyla favori ürününüz ile ilgili bilgi sahibi olursunuz.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim??

    Üye olmadan gezebileceğiniz online alışveriş sitemizden üye olarak alışveriş yapabileceğiniz gibi, üye olmadan gerçekleştireceğiniz “Misafir Girişi” ile de alışveriş yapabilirsiniz.

    Misafir Girişi yoluyla alışveriş yapmak için;

    Sitemizden beğendiğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonu ile sepetinize ekledikten sonra açılan pencerede “Sepete Git” seçeneğini tıklayınız. “Sepetim” sayfasında “Alışverişi Tamamla” kutucuğunu seçtikten sonra açılan sayfadaki “Misafir Olarak Devam Et” kutucuğunu seçip sizden istenen bilgileri doldurarak  sistemimize üye olmadan alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız, giriş yap bölümünde bulunan “ŞİFRENİ Mİ UNUTTUN?” linkine tıklayıp açılan kutucuğa üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için e-mail adresinize bir mail gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerimizi arayarak da şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

    www.allday.com.tr adresine üye olup online olarak sipariş verebileceğiniz gibi müşteri hizmetlerimizi arayarak da siparişinizi verebilirsiniz.

  • Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

    Siparişiniz 24 saat içerisinde hazırlanma aşamasına geçer ve kargoya verilir. Size verilecek kargo takip numarası ile siparişinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Siparişim kaç gün içerisinde elime ulaşır?

    Siparişiniz 1 ile 3 (genellikle 1) iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargo tarafından teslim alındıktan sonra 1 ile 3 (genellikle 1) iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilir.

  • Alışverişimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

    Siparişlerinizin ödemesini havale, kredi kartı, kapıda nakit veya kredi kartı yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

  • Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

    İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz size MNG ve Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

  • Toptan satışınız var mı?

    Allday’ den toptan ürün alımı yapmak için toptan.allday.com.tr adresini veya İstanbul Merter’de yer alan mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.

  • Yurt dışına sipariş gönderimi yapılıyor mu?

    Yurt dışına sipariş gönderilerimiz yalnızca toptan satışlarımızda dış ticaret firmalarıyla yapılmaktadır. Perakende satışlarımızda ise bu uygulama yakın bir tarihte başlayacaktır. 

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişlerinizin iptalini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebileceğiniz gibi mesaj veya mail yolu ile de siparişinizi iptal edebilirsiniz.

  • Ürünümü nasıl değiştirebilirim?

    Ürün değişimi yapabilmeniz için siparişiniz ile birlikte gelen faturanın arka kısmında bulunan değişim/iade formunu doldurmanız gerekmektedir. Doldurduğunuz bu formu ürünü teslim aldığınız kargo ile tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Talep ettiğiniz değişim/iade işlemi ortalama 3 iş günü içerisinde yapılacak ve mesaj yoluyla bilgilendirmeniz sağlanacaktır.

  • İadesini gerçekleştirdiğim ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    Havale, kapıda nakit veya kredi kartı şeklinde gerçekleştirdiğiniz ürün ödemelerinizde para iadeniz iade/değişim formunda belirtmiş olduğunuz hesap bilgilerinize yapılmaktadır. Online olarak yaptığınız alışverişlerinizde ise para iadeniz, ödeme yapmış olduğunuz karta yapılmaktadır.  

  • Kredi kartı ile taksit yaparak aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    Kredi kartına taksit seçeneği ile gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizde para iadeniz, kartınıza her ay taksitler halinde yapılacaktır.

  • Kredi kartı ya da ATM (debit) kartına sahip değilim. Kapıda nakit ödeme ile satın aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

    İade/değişim formunda herhangi bir yakınınıza ait banka hesap bilgisini belirttiğiniz takdirde para iadeniz ilgili hesaba yapılacaktır. Elden para iadesi yapılmamaktadır.

  • İadesini gerçekleştirdiğim ürünün kargo ücretini alabilir miyim?

    İade işlemlerinde sadece ürün bedeli iadesi yapılmaktadır.

  • Değişim için gönderdiğim ürünün kargo ücretini ödeyecek miyim?

    Firmamızdan kaynaklı hatalı ya da yanlış ürün gönderimlerinde kargo ücreti size yansıtılmamaktadır, ancak ürününüzde herhangi bir sorun yok ise ve yasal cayma hakkınızı kullanıyorsanız tekrar oluşturulacak siparişte kargo ücreti tarafınıza yansıtılacaktır.

  • Mağazanız var mı?

    İstanbul içinde Metrobüs Beşyol durağına 30 m mesafede E-5 yan yol üzerinde perakende mağazamız, Küçükçekmece’de Merkez ve Reyhan Caddelerinde ise outlet mağazalarımız bulunmaktadır. Mağazalarımızın açık adres bilgisine https://www.allday.com.tr/iletisim/ linkini tıklayarak ulaşabilirsiniz.

  • İstanbul dışında mağazanız var mı?

    İstanbul dışında mağazamız bulunmamaktadır, ancak Türkiye'nin çeşitli illerinde bazı ürünlerimizi satan mağazalar yer almaktadır.

  • Hediye çekini nasıl kullanabilirim?

    Hediye çekinizi kullanmak istediğiniz ürünü sepete ekleyiniz ve sepet sayfasına ulaşınız. Sepet sayfasında “Hediye Çeki Kodu” yazan yere hediye çeki numaranızı giriniz ve “Kullan” bağlantısına tıklayınız. Sistem size tanımlı indirimi sağlayacaktır. Müşteri hizmetlerini arayarak da hediye çekinizi kullanabilirsiniz.