Ana Sayfa

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

    Sitemizden alışveriş yapabilmeniz için üye olmanız zorunludur. 

  • Üye olmak ücretli midir?

    Sitemize Üyelik ücretsizdir.

  • Şifremi unutum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi mail adresinize göndermek için şifremi unuttum sayfamızı kullanabilirsiniz.

  • Siparişim kaç gün içersinde elime ulaşır?

    Siparişler 1-3(genellikle 1) iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

  • Kapıda Ödeme ile alış veriş yapabilir miyim?

    Evet. Kapıda Nakit veya Kapıda Kredi Kartı ödeme seçenekleri ile sipariş verebilirsiniz.

  • Mağazanız var mı?

    İstanbul'da Metrobüs Beşyol durağına 30m mesafede bir mağazamız bulunmaktadır.

  • İstanbul dışında mağazanız var mı?

    Hayır. Ancak Türkiye'nin muhtelif illerinde ürünlerimizin bazılarını satan mağazalar bulunmaktadır.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

    www.allday.com.tr adresinden üye olarak sipariş verebilirsiniz.İnternet sayfamız dışında sipariş aldığımız farklı bir kanal(özel mesaj, skype vb.) bulunmamaktadır.

  • Ürünümü nasıl değiştirebilirim?

    Siparişiniz ile birlikte gelen faturanın arka kısmında değişim/iade formu bulunmaktadır. Formu doldurarak ürünü teslim aldığını kargo ile tarafımıza ücretsiz gönderebilirsiniz. Talep ettiğiniz değişim/iade işlemi yapılacak ve gerekli olması durumunda tarafınıza bilgi verilecektir.

  • Hediye Çeki nasıl kullanılır?

    Hediye çekinizi kullanmak istediğiniz ürünü sepete ekleyiniz ve sepet sayfasına ulaşınız.

    Sepet sayfasında Hediye çeki kodu yazan yere hediye çeki numaranızı girin ve Kullan bağlantısına tıklayın.

    Sistem gerekli indirimi sağlayacaktır.