Ana Sayfa

İade ve Değişim

İade ve Değişim

1. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişlerinizin iptalini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebileceğiniz gibi mesaj veya mail yolu ile de siparişinizi iptal edebilirsiniz.

2. Sipariş iptal prosedürü nedir?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

İade işleminin gerçekleşebilmesi için ürünle gelen faturanın üzerindeki iade formunu eksiksiz doldurarak iade edeceğiniz ürünü kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarlarıyla birlikte bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde kargoya vermelisiniz. Kargo ücreti tarafımıza aittir, bu sebeple karşıdan ödemeli seçeneğini kullanmanız gerekmektedir. Ürünün iadesinin onaylanması için ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kullanılmamış, kirlenmemiş, yıkanmamış, ütülenmemiş vs.).

Ürün elimize ulaştıktan sonra 5(beş) iş günü içerisinde açılır ve iade/değişim süreci başlar. İade birimi tarafından ürünle ilgili gerekli kontrollerin yapılmasının ardından iade talebinin onaylanması durumunda 3(üç) iş günü içerisinde para iadesi banka hesabınıza yansır.

İade/değişim talebinin sonucu sisteme kayıtlı telefon numaranıza SMS yoluyla iletilir. Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Alışverişinizi kredi kartına taksit seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

3. İade/değişimi yapılmayan ürünler nelerdir?

Gözlük, saat, takı, kolye, yüzük, halhal ve bileklik kategorilerinden satın alınan ürünlerin iade/değişim işlemi yapılmamaktadır.

4. Abiye ve haşema için iade/değişim süreci nasıl işler?

Abiye ve haşemalarda iade/değişim işlemi, ürün elinize ulaştıktan sonra 24 saat içinde ürünü kargolamanız durumunda geçerlidir.

5. Ürün değişimi yapabilir miyim?

İade edilen üründe değişim talebinde bulunmanız durumunda ise, ödeme yapılan tutar değerinde sizin adınıza Hediye Çeki tanımlanarak istediğiniz ürünü almanız sağlanır. Alınan üründe beden ve renk değişimi talep etmeniz durumunda müşteri hizmetleri yardımıyla ürünün değişimi gerçekleştirebilirsiniz.

6. Ürün iadesi yaptığımda kargo ücreti öder miyim?

Ürün iade işlemlerini ücretsiz gerçekleştirirsiniz. Kargo ücreti Allday tarafından karşılanır.

7. Kredi kartı ya da ATM (debit) kartına sahip değilim. Kapıda nakit ödeme ile satın aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?

İade/değişim formunda herhangi bir yakınınıza ait banka hesap bilgisini belirttiğiniz takdirde para iadeniz ilgili hesaba yapılacaktır. Elden para iadesi yapılmamaktadır.

8. IBAN numaramı nasıl öğrenebilirim?

IBAN, banka hesabınıza ait olan ve TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, bankanızın ATM’sinden ya da çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.

9. Satın aldığım kampanyalı ürünlerin iadesini yapabilir miyim?

Kampanyalı ürünlerin iadesi durumunda kampanya bozulduğu için iade edilecek tutarda yapılan indirim miktarında kesinti gerçekleştirilir.

10. Ürünümü iade etmek istiyorum. Siparişimle gelen hediye ürünü iade etmeli miyim?

Aldığınız ürünü iade etmeniz durumunda siparişinizle gelen hediye ürünü de göndermelisiniz. Eğer hediyenizi iade etmek istemiyorsanız para iadesinde hediye ürünün tutarı değerinde bir kesinti gerçekleşecektir. Ürününüzü değiştirmek istiyorsanız hediye ürünü gönderme zorunluluğunuz bulunmamaktadır.

11. Ürünümü iade ettiğimde ödediğim kargo ücretinin iadesi gerçekleşir mi?

Siparişin iptali durumunda, siparişiniz henüz kargoya verilmediyse kargo ücretiyle birlikte ödediğiniz tutar hesabınıza yatırılır. Fakat iptal durumunda ödediğiniz kargo ücretinin iadesi gerçekleşememektedir.

12. Hesabıma yapılan para iadesini göremiyorum. Ne yapmalıyım?

Bu durum bankanız ile ilgilidir. Bankanız para iadesini hesap hareketlerinize hemen yansıtmayabilir. İade işleminiz sonrasında SMS yoluyla size iletilen referans numarasıyla birlikte bankanızla iletişime geçebilirsiniz. İade süreci ile ilgili sorun yaşıyorsanız; musterihizmetleri@allday.com.tr adresine mail atarak ya da 0850 302 8888 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden detaylı bilgi alabilirsiniz.

13. İptal ettiğim ürünleri tekrar alabilir miyim?

İptal ettiğiniz ürünler stoklarımızda mevcutsa yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

14. İademi hangi adrese yapmalıyım?

İade etmek istediğiniz ürünleri "Gültepe mah. Reyhan cad. Sekman sok. No:2 Küçükçekmece / İstanbul" adresimize gönderebilirsiniz.

15. Mağazadan değişim yapabilir miyim?

İnternet sitemizden aldığınız ürünleri mağazamızdan değiştirmemiz mümkün değildir.